Moj nasvet - ne izberi črne!

V prejšnji objavi sem vam razkrila nekaj skrivnosti, kako sem se sama spopadala z iskanjem maturantske obleke tokrat pa vam ponujam nekaj svojih nasvetov. Z njimi svetujem tudi vsem dekletom, ki jim pomagam pri izbiri svoje popolne obleke.

Kot sem že zadnjič omenila, prisegam na dolge elegantne obleke za ta dogodek. Moj nasvet - ne izberi črne barve – sploh če jo vedno, ampak res vedno nosiš. Po pogovoru z prijateljicami, so mi vse, ki so se odločile za krajši model ali črno barvo, kasneje obžalovale zakaj niso izbrale daljšega modela, če pa bi se še enkrat odločile za kratko, ta zagotovo ne bi bila črne barve. Zanimiv podatek je tudi ta, da sem po maturantskem plesu ugotovila koliko sem zelo prihranila glede na to, koliko so nekatere sošolke porabile samo za izposojo obleke, moja pa je bila ''unikat''. Ne predlagam, da vzameš najdražjo, ki jo vidiš v butiku - žal gromozanska cena, ki jo boš plačala, ne pomeni tudi stila in je ponavadi celo slabša izbira. Torej izberi srednjo pot. Če si boš dala obleko izdelati po naročilu, izberi kvaliteten material. Vedno pa imej v mislih, da lahko še tako pusto tkanino vedno obogatiš z kamenčki ali še bolje - opaznim, unikatnim nakitom.


Predlagam 4 različne stile. Tokrat bom predstavila dva, preostale pa pustimo za naslednjič.

Če vseeno želiš ostati v okvirjih klasičnega sloga zimzelene barve, ki so preverjeni izbori in ne maraš eksperimentiranja z barvami, boš posegla po črno-beli kombinaciji. Nasvet, ki ga moraš tu nujno upoštevati je, da če boš obleko iskala v ''popularnih'' butikih ali prodajalnah z oblačili se seveda lahko zgodi, da ne boš edina v  njej. Zato moraš obvezno popestriti obleko z barvnim nakitom, torbico in/ali čevlji. Zlat nakit da črno-belim oblačilom tisto ''nekaj več'', sploh, če boš posegla po masivnih uhanih ali ogrlici. Mala bela obleka iz čipke za imeniten in eleganten videz pa kar kliče po barvah kot sta modra, rdeča in smaragdna.




Če si drzna princesa, ki ji barve niso tuje, boš svojo obleko zagotovo zbrala v letošnjih modnih barvah, ko so rdeča, viola, modra, zelena ter kovinske barve. Letošnjo pomlad bo silno modna nebesno modra, pridružili pa se ji bodo še koralno rdeča, fuksija ter odtenki oranžne. Za nežen videz jih kombiniraj z belo, za drznejšo različico pa uporabi črno barvo. Plisirana obleka je odlična izbira, saj pričara vintage pridih, čipka pa te bo naredila posebno svečano. Čez njo obleči usnjeno jakno,  kratki suknjič ali kratko jakno v Channelovem stilu. Da tudi več nizov biserov si lahko nadeneš ali še bolje ''pokombiniraš'' z svetlečimi kamni iz stekla.






Vse maturantke, ki bi rade blestele na ta dan se lahko obrnete name. Z veseljem vam bom svetovala pri izbiri obleke ali pa vam jo po želji tudi izdelala.